Waar de wereld van psychologie en die van sprookjes elkaar betoveren.
Een veilige plek voor je zenuwstelsel én je verbeelding, omdat verwerking vaak begint met het vertellen van een verhaal.
Waar de wereld van psychologie en die van sprookjes elkaar betoveren.
Een veilige plek voor je zenuwstelsel én je verbeelding, omdat verwerking vaak begint met het vertellen van een verhaal.
Ik geloof dat echte verandering pas mogelijk is wanneer je zenuwstelsel zich veilig voelt.
Als klinisch psycholoog en psychotherapeut begeleid ik mensen die hun patronen niet langer willen overleven, maar willen begrijpen — met mildheid, niet met oordeel. Mijn werk vertrekt vanuit de wetenschap van het brein én de taal van het lichaam.
Ik ben opgeleid als trauma-geïnformeerde therapeut en werk zenuwstelsel-gebaseerd: dat betekent dat ik evenveel aandacht heb voor wat je denkt als voor wat je lijf voelt. In mijn praktijk combineer ik psychologie met symboliek, verhalen en soms zelfs een vleugje sprookjesmagie — omdat heling vaak begint met verbeelding. Mijn missie is om plekken te creëren waar je mag zakken in jezelf, zodat groei zacht maar duurzaam wordt.
Three to four sentences describing your
overall offering and its benefits. Keep
things conversational, inspirational, and
top level; this is a place to really distill what
is most important and most enticing about
your services. In a nutshell, what are you
offering and how will it improve the lives of
your potential clients?
de podcast waar bekende personages in therapie komen
Two to three inspirational sentences describing the service and its benefits. Make sure to go into detail about exactly what is included, how it will be delivered and why it’s valuable.
Two to three sentences describing the service and its benefits, same as above. Though keep in mind, this should be the second tier offering, so make sure to emphasize both the added services and reasonable pricing.
Two to three sentences describing the service and its benefits, same as above. This should be the third tier offering, so emphasize the premium services and benefits and try to draw potential clients to this option.
On-brand description sentence about what this item is, why it’s worth obtaining and how it offers a window into your paid services.
Je vindt er wekelijkse zelfreflectie momenten en vele posts om jou te ondersteunen in het vergroten van zelfinzicht, zelfzorg en zelfvertrouwen.
Get started today before this once in a lifetime opportunity expires.